Not known Details About خرید گیفت کارت

Wiki Article

اگر روحیه ای جنگنده دارید می توانید از همان ابتدا به عنوان مهاجم در گوشه و کنار به دنبال دشمنان باشید و با استفاده از اسلحه های متنوع آن ها را از بین ببرید.

برای دریافت کد تخفیف خرید عمده به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید.

برای شارژ اکانت اسپاتی فای بهتر است گیفت خریداری شود یا با کارت های ارزی شارژ گردد؟

اطلاعاتی که توسط آسان کارت دریافت می شود، صرفا جهت ارائه سرویس دهی بهتر در آینده و همچنین جهت جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، کلاهبرداری و پولشویی ( ادامه مطلب)

به امید بهتر شدن خیلی خوب است سایت شما فقط کد تخفیف از کجا بیارم

در واقع شلز پرداخت میکنید و در قبال میزان شلزی که پرداخت کردید جم دریافت میکنید.

سلام خسته نباشید من دو عدد گیفت کارت خریدم یک ۱۱۰ جم و یک ۲۳۰ جم کد ۱۱۰ جم برای من امده ولی کد ۲۳۰ جم نیامده هر چقدر به پشتیبانی میگم پاسخ گو نیستید واقعا متاسفم

هر زمانی که امکان تهیه کردن اشتراک هفتگی و ماهانه باشه داخل سایت موجود میشه

از آنجایی که ایران تحت تحریم است و ایرانی ها نمی توانند در سطح بین المللی پرداخت کنند، گیفت کارت آمازون می گیفت مکس تواند گزینه خوبی باشد. زیرا می تواند بدون نیاز به کارت بانکی در هر زمان به راحتی خریدهای الکترونیکی انجام دهد.

با خرید گیفت کارت آیتونز، به بهترین فروشگاه آمریکا که اکثر خدمات الکترونیکی مانند کتاب، بازی، فیلم، موسیقی، نرم افزار و غیره را ارائه می دهد، دسترسی خواهید داشت.

آیا گیفت کارت خریداری شده قابل عودت یا تعویض می‌باشد؟ خیر، از آنجایی که گیفت کارت یک محصول مجازی می‌باشد و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد، پس از تحویل کد امکان استرداد و یا تعویض آن وجود ندارد.

آموزش استفاده از گارنا شلز در قسمت آموزش ها قرار گرفته است.

عالیییییی. تا الان فکر کردم حدود ۱۵۰ دلاری شده که از اینجا والت کرفتم

پشتیبانی واتس اپ به نوبت تمامی پیام ها رو پاسخ میدهند، لطفا مشکل خود را در یک پیام توضیح داده و منتظر پاسخ پشتیبانی بمانید.

Report this wiki page